вівторок, 3 березня 2020 р.

Застосування вправи "Дерево рішень" на уроці основ здоров'я 3 клас

Сьогодні на уроці основ здоров'я з теми "Де можна гратися, а де ні?"  застосували технологію «Дерево рішень»

Ця інтерактивна вправа допомагає проаналізувати та краще зрозуміти механізми прийняття складних рішень.
 Як організували роботу?
1. Постановили проблему, що не має однозначного розв'язання. Виклали у вигляді історії з життя.
2. Діти попередньо ознайомлені з додаткою  інформацією.
3. Підготувала та  роздала кожному учневі зразок «дерева рішень».
4.Сформулювали  проблему для розв'язання:
- Чи важливо для вас та вашої безпеки обирати правильні (безпечні) місця гри?
5. Доповнили необхідною додатковою інформацію про проблему.
Статистика: який відсоток ДТП трапляється за участю дітей? Чи можливі ігри поблизу дороги?
6. Чи важливо для нас знайти  шляхи розв'язання проблеми?
 Ця проблема важлива й актуальна
  (Шляхи й варіанти розв'язання проблеми можна визначити проведенням мозкового штурму. На цьому етапі жоден з варіантів не може бути неправильним. Важливо набрати якомога більше ідей.)
7. Обговорили кожен з варіантів розв'язання. 
 8.Розділились на групи і запропонувала кожній заповнити схему. 
(Група повинна шляхом обговорення дійти спільного варіанта розв'язання. )
9. Кожна група презентує свій варіант. Продовжили обговорення. 

Немає коментарів:

Дописати коментар